.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 1 januari 2018

een nieuw begin.. een voorspoedig 2018

Op veel challenge blogs is het thema "een nieuw begin" Tja, en dat kan veel zijn, maar toch vind ik het een moeilijk thema.
Nu mag ik deze maand Gast Designer zijn op het blog van cck-digitalstamps en het thema daar is voor deze maand ook "een nieuw begin" Dus ik op zoek naar een digi voor dit thema.
Ik heb deze gevonden... time-flies  "De tijd vliegt" De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. Vervolgens heb ik de klok van Marianne Design uit kraftpapier gesneden en dezeachter de digi geplakt. De digi heb ik uitgesneden met de mal van Marianne Design en bewerkt met Distressinkt. Voor de digi heb ik twee champagneglazen gezet met kleine stikkertjes erop van 2017 en 2018. De kaart heb ik afgewerkt met een stikkerrandje en in de hoeken een ster.

Met deze kaart wil ik iedereen een 
voorspoedig nieuwjaar / happy new year / glückliches neues Jahr wensen.


groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. Guten Morgen liebe Geesje,
    ich wünsche dir ein glückliches neues Jahr. Wunderschöne Karten hast du wieder gestaltet. Ich bin ganz begeistert von jedem Werk. Hab einen guten Start in die erste Woche des neuen Jahres. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen