.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 22 januari 2018

Hartjes-ballonnen

Ballonnen en hartjes. Een kaartje met een digi van The Papernestdolls. De sponsor voor deze challenge. Ze heet "Ellie with Heart Balloons.
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en vervolgens uitgesneden met een nestebilitie. De sketch die ik gebruikt heb is van cheerful sketches. Daar kun je ook nog 1 week meedoen.  Het papier wat ik gebruikt heb, komt van Lozzy.
Ik heb verder een kantje gebruikt, een paar strass steentjes en als laatste de bloem en het takje van Joy Craft uitgesneden in rood.
De kaart heb ik gemaakt voor dreamvalley Het thema is... "Love"


Mijn kaartje doet mee bij:
groetjes Geesje


3 opmerkingen:

  1. Beautiful card ... love the image and style of the card .
    Thank you for joining us at Paper Nest Dolls Challenge .
    Hugs Rose DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card......Thanks for joining us at Di’s Digi Challenge :)
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful card!! Thanks for joining us!
    Ana Isabel Dt Coordinator at Corrosive Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen