.

Free background from VintageMadeForYou

maandag 12 maart 2018

paaseieren zoeken

Vandaag heb ik voor jullie een nieuw kaartje, met een hele nieuwe digi.
Per 3 april komt er een nieuwe challenge op het nieuwe blog van LeAnnsworld. En via Facebook kun je ze ook vinden.
Deze kaart heb ik gemaakt met een digi van LeAnnsworld101. De digi heet daisys-first-easter. en is vandaag uitgekomen.
Ik heb de digi ingekleurd met de Farber Castel Polychromos. En daarna uitgesneden met een netsebilitie. Vervolgens heb ik een mal genomen, deze uitgesneden in wit, kraft en een designpapiertje. Hierop heb ik de digi geplakt. Vervolgens heb ik met takjes, vogeltjes en een hertje de kaart afgemaakt.


mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje

1 opmerking:

  1. This is adorable!
    Thank you so much for joining in our challenge at The Paper Shelter, hugs Susan X

    BeantwoordenVerwijderen